i jakten på lycka

jag hoppar återigen på mitt quest för sysselsättning som stimulerar och dämpar ångest. i förrgår städade jag både badrum och kök, igår plockade jag svamp, bakade tre sorters kakor och förberedde kvällsmys inklusive hemmagjord varm choklad med kanel till mina fellow familjemedlemmar. det fördrev onekligen min tid effektivt: bakning från efter middagen till midnatt. det satte dock sina spår i ryggen (ja jag är en kärring) så jag måste antingen mecka en hållbarare hållning eller hitta en ny sysselsättning. då jag börjat smida drömmar om ett fik/konditori med nyankattkakor, julstämning året om och servitriser på rullskridskor passar denna kakbakshobby mig perfekt, så ett byte är inte på sin plats.
småkaksbakning får 3,5 kokosnötter av 5. minuspoäng för ryggont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ge dig de sista poängen till full pott, du sätter ju huvudet på spiken. Du är fin. Som alltid är du jävligt bra. Ett fik med kringslingrande sushirullband? Jag ställer mina skrangliga ben till förfogande eltzå.

2011-09-28 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0