blörgh.

what would your dream party be like if anything was possible?
gangsterhiphop, spicegirls och jonsi när det börjar bli dags att hitta en hångelpartner. alla skulle dricka öl ur gigantiska glasstövlar alternativt dricka muppiga praplydrinkar. det skulle finnas glitter överallt, transvestiter på rullskridskor och discokulor överallt. eller så skulle det bara vara som tepartyt i alice i underlandet.

something funny/weird about yourself that you dare tell us?
det finns inte så mycket roliga saker att berätta om mig. jag får prestationsångest när jag ska prutta inför folk, trots att det är "okej". men när jag är själv är jag den bästa pruttaren evööör.

what’s under your bed?
lådor med saker som jag inte kan förvara någonstans.

your favourite kind of cake?
tycker inte om tårta så mycket faktiskt. men cheescake är fest.

first thing you think of after waking up?
eftersom jag oftast sover med sällskap så tänker jag vanligtvis: ÅÅÅHHH MYYYSSS och gosar lite

what are you really good at?
oroa mig över saker, sätta krokben för mig själv, ta hand om andra, laga vegetarisk mat, vara rolig på fyllan.

are you superstitious?
njaaa. jag ser mitt horoskop som the truth iofs men det är nog bara det.

the last dream you can remember?
att en bekant ville hyra ut sin husbåt till mig för ett billigt pris, och i samma dröm fick jag en rottweiler. en bra dröm.

when was the last time you just could not stop laughing?
jag och min pojke fjantade oss. pratade om bajs. pruttade. typ. det var roligt.

when you were a little child, what was your dream job?
författare och delfinskötare

what was the best party you have ever been to?
jag vett itt det.

if you saw a falling star would you make a wish for yourself or humankind?
mig.

is there anything “british” about your style?
öhum. har martens. och bomberjacka då och då. så ja, i guess.

keywords describing your wardrobe?
..wää.

most loved ice cream taste?
lemon curd, polkagris

most loved love song?
go do - jónsi

do you prefer to be in front of the camera or behind it?
bakom

vanilla fudge ice cream topped with whipped cream and cherries or a double chocolate cake with hot chocolate sauce?
uäk låter ganska övermäktigt

first movie/pop-star crush?
typ orlando bloom

do you believe in love at first sight?
nej

if you could choose one superpower for a day, wich one would it be?
att kunna flyga

have you ever broken someones heart?
ja i'm afraid so

most loved animal?
don sphynx katt. ååååhh de är så vackra.

your favourite vegetable?
typ paprika. eller zuccini.

last thing you bought?
cigaretter

how would you name your horse?
typ aurora

who would be living in your dream world if anything was possible?
men vad är det för fråga. alla skulle väl leva där antar jag

who would you rather have as a friend: a fox or a unicorn?
unicorn obviously

if you saw a rabbit run past with a huge clock on his back, would you follow him?
antagligen

what kind of tea?
ingefärste

if anything was possible…
skulle jag starta upp den verksamhet jag drömmer om och kunna påbörja mitt liv nu utan att behöva en lång startsträcka till verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0