before the storm

jag kommer nog inte kunna släppa det här. blotta tanken föder paniken, när den som sitt eget barn. jag kan smeka ditt bröst ännu en gång, men kommer fortfarande att veta att du egentligen önskar att min hand vore hennes. jag har distanserat mig från situationer som kan leda till sådant, därför kan jag omöjligen förstå dig. allt jag vet är att jag aldrig kommer vara samma. din dedikation kommer aldrig vara samma. inga texter kommer att handla om mig. alla mina texter handlar om rädslan att förlora dig.

det är därför jag egentligen inte gör sånt här. jag går isär när två poler i samma bröstkorg för krig mot varandra. jag önskar att jag bara kunde få vara någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0