goof

idag fungerar inget. jag har en vagel i ögat. min airport på macbooken är knullad, kan alltså inte använda internet och kunde inte heller ansluta min dator till musikprodens nätverk för att föra över viktiga grejer till showen. kul. det regnar och snöar. upptäckte nyss att mammas gamla macbook är helt fucked efter att jag råkade snubbla över laddaren och ha ner den i golvet=kan inte redigera film till showen. ASKUL. är så jävla glad. herpeshoran är kvar på läppen så jag kan inte pussa mina fina vänner som jag vill=WEHÅÅ. jag ser ständigt grå ut i fejjan eftersom jag bestämt mig för att chilla med sminket ett tag. inga kläder passar. massa skolarbete att göra. eh. horliv.
såna här dagar tänker jag mest på vad som skulle göra det bättre. just nu vill jag bara gosa ner mig i ett par armar, sätta på en rulle eller NEJ mysteriet på greveholm!!!!! och ligga där i timmar och ba mysa. berätta roliga grejer, skratta lite. sjunga med i en låt, spela lite gitarr. chilla järnet. komma på grejer man har gemensamt. haha orka va en tönt men jag saknar det där, som det är i början liksom. sen går det ju alltid utför och den biten tycker jag liksom inte om och är mer än gärna utan, men det där trevande i början. det tycker jag om. och det saknar jag. men när man är en ständigt missförstådd mupp som jag *self pity* går det ju liksom ente att hålla det på en sån nivå. trots att jag är en jävla superkvinna som trots upprepade försök aldrig blir kär, så tror folk det. jag kanske borde sluta gråta. haha. eller sluta vara människa. wehååå. orka va tönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0