TJOHO!

Idag blev jag officiellt klar med ALLT plugg i gymnasiet. ALLT. inom musikprod, allting. klärt å betärt. av någon skum anledning gjorde vetskapen om att jag inte hade något att göra mig rastlös, så jag satte mig och gjorde ett arbete åt en vän med 2 öl på hellströms som betalning. när jag blev klar med den, lovade jag en annan vän en uppgift för samma pris. när den uppgiften var klar, blev jag erbjuden ett flak öl för två uppgifter, samt 100 kr för ännu en uppgift.... har aldrig pluggat såhär mycket på en och samma dag i hela mitt LIV! haha. snacka om att öl är en bra morot. WEEEEEY har flyttpackat massor idag, eller ja flyttröjt kanske man ska säg, och det börjar närma sig nuuuu... synd bara att jag inte kan åka till nyköping på juniträffen pga detta, det suger, men jag är glad ändå för allt kommer lösa sig. ofta plugg ger mig den approachen på livet........................... äähhhhh. imorgon blir det kaffe med en mycket fin människa, på fredag kaffe men ännu än goding och sen middag hos björne med prodklassen. fina fina klass. aahh nej kommer gråta om jag tänker mer på dette så nu slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0