spelar min lind, sjunger min näktergal

har mintgröna naglar, ny klänning till studenten, en blommig kjol, en jeansjacka som jag tror att ärmarna ska av på och my little pony patchas på ryggen, en bh som nästan passar, och en vetskap om att min bhstorlek är 80 G-H. värd dag, men min älskade munherpes dansar freakin balett på min överläpp och det är inte najs för jag vill jö pussas jöö!
för övrigt har jag av någon anledning kommit på att jag måste måste måste läsa om "spelar min lind, sjunger min näktergal", för jag kommer ihåg att jag tyckte att det var den vackraste berättelsen jag någonsin hört när jag var liten knodd. jag kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om, men den innehöll vägglöss, fattigjon, föräldrar som förs bort och en jävla massa sorg+pedagogiskt skildrade dödsfall. och en sjungande näktergal.

fin färg och så. ska försöka dölja den hära svartheten inuti med lite färg utanpå tänkte jag! brukar funka a little while iaf. för övrigt har jag en skriftlig uppgift kvar, branschkunskap, jag äger osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0