mono

har repat show hela dagen idag, har fått diverse skador och blivit nervös som ett as, känns som att ett epeleptiskt anfall är påväg hela tiden. imorgon blir det repax2, först till showen och sen med amanda, och efter det rågsvedsreunion med mina gamla kollektivkamrater. mysipysi. ah kul jag fick mens också. tänkte hela dagen: hmm konstigt om jag skulle få mens, tänk om jag har det, eller varför den ska inte komma förrän om en vecka och jag har ingen värk. TADAAAA!!! mens vare. så nu är det bekräftat, jag har tre veckors menscykel. party, dags att kirra nån såndära piller eller grunk som fixar till såntdärrrrra. ork faktiskt int ha blödande vagina every third week, once a month is enoooouuugggghhhh. errrgggg. kul att min nacke är paj (möms) och att jag har ett liv. har fått nackspärr efter dagens rep så kan typ ej göra ett piss.




*varning för sentimentalt dagboksskitsnack som hör kvällsångesten till*



kom på, att den här hösten, vintern och våren har på de allra flesta sätt varit den sämsta någonsin, vad jag kan minnas i alla fall. kan inte för mitt liv komma ihåg att jag någonsin trivts så dåligt med mig själv, min omgivning och alla diverse situationer jag varit i. ingenting har gått som det ska. det suger att inse sånt när allt tar slut. jag har åtminstone lyckats så himla bra med att skita i att ta hand om mig själv OCH alla andra! grattis till den mandizzz, du är ju en riktig pärla. apati framför aktion, yeah! men det är faktiskt ganska tråkigt att ente vare glader. faktiskt. man försöker ju och så, men det går liksom inte alltid vägen. emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0