jag undviker att höra det du viskar

för jag har alltid velat vara någon helt annan stans än i dina armar.


nyss hemkommen från fin fredag i nyköping och lördag i oxelösund. drack massa castillo de ferm, mådde extremt dåligt dagen efter, kollade på typ fem filmer och ja, sånt där man gör när man är snorbakis och ligger fett bekvämt intill någon som kan provide:a gos. jag vet inte riktigt vad jag ska göra med min tillvaro just nu, har faktiskt inget urgent att sysselsätta min lille hjärna med. cigaretter har jag heller inga, de är slut sedan länge liksom kapitalet, men jag har kaffe, the glitch mob på högsta volym i vårt flyttstökiga hus och en hel panna makaronipudding med vegetarisk bejkååån som ska ätas upp.

gräset på andra sidan är förövrigti majoriteten av alla fall gult och stickigt, men det kan man ju inte veta förrän man faktiskt klättrat över kulljäveln. right? så det är bara att chansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0