herpes

första maj! jag har hållit mig nykter under valborg för att kunna gå ut och demonstrera utan bakfyllejäveln som hamrar bakom pannloben. jag är pigg, glad och har en fet herpesblåsa på överläppen! score (och nä, inte pigg och definitivt inte glad men åtminstone inte bakfull). det är sånt som händer när man släpper lös lite i parker om natten. eh. fyllan värmer definitivt bäst, men den orsakar också hångel med drugdealing 30+are som i sin tur orksakar herpeskäft.. naej alltså, det blir ju inte av igen. hångel med främlings i all ära, det är supercozy, men jag vet int.. har väl lite nog av hela den biten för tillfället. har egentligen nog av precis allt men är fortfarande fastklamrad i någonting som för det första inte existerar längre, och för det andra aldrig kommer göra någon glad igen. men det är svårt att gå när man ändå har den där känslan av att någonting är fint och stort, man fattar bara inte på vilket jävla sätt och hur och varför.

idag ska jag i alla fall koncentrera mig på demonstrerandet. tågar med syndikalisterna, det kommer bli fett. längtar tills jag får börja förändra världen!-kursen på vänsterns akademi (om jag blir antagen).




menååååååååhhhh jävla herpes!!!! hoppas blåsjäveln dör snart, vill icke åke ti nyköping med aidslips, tack så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0