checklista

jag blir så arg. så arg. så jävla arg. men det håller jag tyst om. *självbehärskning, check*
jag är så himla besviken. hela tiden. men jag inser nog att det är jag som lägger för mycket värde i allt. *självinsikt, check*
jag vet, vet, vet att jag förtjänar bättre och att det är jag som är vettig, oftast. men det håller jag tyst om *självignorans, check*
jag förstår lika väl som du, om inte bättre, att ord förblir tomma och allt det där förblir ogjort. men ändå talar jag om imorgon, och dagen efter det, jag talar om att le.
(det är lättare att leva i en verklighet där du slipper kompromissa, därför är förseglade läppar alltid vackrare än de öppna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0