stupid hair, stupid questions


IF ANYTHING WAS POSSIBLE WHO WOULD BE LIVING IN YOUR WONDERWORLD?
mina missar, fast svante skulle vara frisk.

MOST LOVED FAIRY TALE?
kajsa kavat och den där om flickan med elddonet.

THE LAST DREAM YOU CAN REMEMBER?
drömde att jag mötte ett sk. one night stand i gullmars, jag var skitful och han skitsnygg. ofcourse

IF YOU SAW A RABBIT RUNNING PAST WITH A HUGE CLOCK ON HIS BACK, WOULD YOU FOLLOW HIM?
definitivt

YOUR FAVOURITE VEGETABLE?
kronärtskocka, paprika, gurka, avokado

LAST THING YOU BOUGHT?
cigg

SOMETHING FUNNY OR WEIRD YOU DARE TO TELL US ABOUT YOURSELF?
jag kan dagdrömma hur länge som helst (vi snackar timmar)

HOW WOULD YOU NAME YOUR HORSE?
pompe, tycker det skulle vara ett ståtligt hästnamn. eller alfred.

WHAT ARE YOU REALLY GOOD AT?
övertänka saker. och laga mat.

WHO WOULD YOU RATHER HAVE AS A FRIEND: A FOX OR A UNICORN?
eh. stupid question. (enhörning såklart)

MOST LOVED SONG?
pass this on-the knife

FIRST THING YOU THINK AFTER WAKING UP?
typ: aaaaahhneeekjnerfnknrfknknsldlknfjndfbajs

WHAT KIND OF TEA?
chai, kryddigt, ingefärste

IF ANYTHING WAS POSSIBLE…
skulle livet vara ganska tråkigt. eller. ja. lätt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0