on a boat in an ocean drifting further away

sitter vaken hos en fin människa, som ligger och gör konstiga sovljud. gosigt. är röksugen men vet inte om någon är hemma, vill inte nakenchockera. är uttråkad, men som sagt, ensam vaken. idag hoppas jag att wilke kommer till stockholm! det vore fint. man träffar så mycket bra människor, och så ska sj's tågpriser bestämma hur ofta man kan ses. skitvärld.
några stenar har lättat från mitt hjärta de senaste dagarna, jag kan slappna av mer nu. frågan är bara om det betyder att jag ska navigera mig tillbaka eller låta nya vindar föra mig vidare. detta är den främsta av saker jag grubblar över just nu.

det kommer lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0