jag har så jävla tråkigt att jag gör det fjantigaste testet i hela världen

Är du i ett förhållande? neeeeeeej
Har du kysst någon idag? neeeeej
När går gränsen vid otrohet? öh. beror väl på. men typ, french kissing?
Är du romantisk? skulle jag verkligen inte påstå.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? men usch och fy och blä! skitfråga. denna man/kvinna som blir tvungen att stå ut med mig ska typ 1. vara verklig 2. tycka om mig 3. vara gosig. (och gärna skägg om denne någon är av manligt kön)
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? har inte så mycket erfarenhet av mig själv som flickvän, men jag skulle väl påstå att jag prioriterar helt fel, är oärlig, ojämn, men jävligt rolig och over all helt okej.
Vad är viktigt i ett förhållande? tillit, förståelse. och sex. oh yeah you heard me. massor med sex. 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jaa.
Har du lekt med någons känslor? nej, tycker verkligen inte om spel.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
singel, at least not exclusive. labels gör allt så geggigt.
Är du en bra pojk/flickvän? as i said, helt okej.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? wille 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ööhh. 25årsåldern?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? skulle jag säkert. eller öh. nä. beror på vilket tillstånd man är i.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? en av varje!
Hatar du ditt ex? nej!
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? jaa, det var allt jag önskade mig i några veckor. men så var jag typ 13 också.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? jarrå
När du vill ha någon, vad gör du?
Det beror på, oftast är jag ärlig med vad jag vill. men det beror ju på om man menar "vill ha" eller "vill ha" liksom.
Bästa raggningsrepliken?
HAHA. min bästa någonsin är nog "om du inte hade flickvän skulle du bli mina munchies" AHAHAH ååhh älskar mig själv ibland.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? beasååås, massor med beasåås. och sen sushibuffé.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
pappa i guess, och mina fina manfriends.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? bli arg och besviken osv osv osv, säkert gå ner mig i skiten, gråta sönder, få ett sprucket självförtroende att reparera. that's why you stay out of relationships!
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? nej. det är en onödig omodern tradition som inte ger annat än ekonomisk och social nytta, och om man gifter sig på de grunderna är man helt ute och cyklar.
Vill du ha barn?
nja. inte många. absolut absolut max två, helt inte så många. vill absolut inte föda. jag tror jag har för mycket krav på hur mitt eventuella barn ska vara för att vara tillåten att ha barn.
Blir du lätt kär? absolut inte
Vad faller du för? humor, humor, humor. skägg. glöd och passion, engagemang. hår. famnar. typ.. sättet att mysa. haha. man måste vara bra på att mysa vettö!
Vad är det mest avtändande du vet? egoism, dryghet, beige:a människor (nej inte hudfärgen..), folk med fåniga begränsningar.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? väldigt viktigt. någonting måste man dela. människosyn och värderingar, eller synen på kärlek, såna grejer måste man ha gemensamt för att kunna respektera varandra.
Har du fått ditt hjärta krossat? once upon a time.. nåja. en fem-sex år sen var det i alla fall
Hur raggar du? på fyllan och villan öhm går jag fram och raggar, helt enkelt. duvet. fast jag raggar aldrig.
Har du en “utseendetyp” hos killar? egentligen har jag väl det, men den bryr jag mig så lite om att den inte räknas! gillar ju skägg, men vafan, gillar tatueringar, men vafan. okej såhär då: jag gillar killar och tjejer som ser bekväma ut, sköna likzöm.
Vem var din första kärlek? wille! jag var 13 år ung och svår, han var 16 och det var coolt och häftigt och sådär.
Vad tycker du om att ligga på först? eh. va. jamenvisst.
Vad tycker du om one night stands? bekvämt
Är kärlek allt i livet? absolut inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0