horliv

fyfan vilken skitdag, skithelvetesdag. har mått som ett svin, övertänkt en massa saker, absat skiten ur mig (imorgon blir det ciggköpartajm, löjligt att glädjas över sånt men ja.) and so on and so on. fick iaf lite fin fikatajm med nellsi och zarsi, goz. men såklart möts jag av den goda nyheten att någon i dansklassen har stulit 15 000 ur en persons väska, pengar som skulle gått till vår studentskiva. who DOES that? orkar inte. kom hem som ett vrak och få reda på detta. ska bända loss fejkstålhättan från mina weekdaycreeperskängor och använda som kaststjärnor (för ja, de är vassa) på denne tjuvs toung. alltså fuck it. orkar verkligen inte. funderar på att kapa håret också. FAST NE. fast det krasar som satan bara man petar på det. eller klippa lugg eller någe. slänger nog över en blond färg ikväll iaf, det blir väl antagligen grönt, men whattaheck. i värsta fall får jag köpa ny färg imorgon och leka rik. äej fuck this bajs bajsbjaskbkjsdnfksdbnfjkenfjknekjfnekfnekfnkjenfkjernfneAHAHAAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKORV. vill kramas dirr, meneee det blijunte av när man är forever alone på en ö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0