bla bla bla bla, it's all noice anyway

herreminjesuskrist! vad lättad jag är. flyttar ifrån den här skitjävlabajsön om ca 3 månader. som jag har väntat. dock blir ett ytterligare ångestmoment att detta kommer att försena min påriktigahemifrånflytt en aning. menmen. jag har under ca 9 månader blivit lite utav en expert på att undvika familjeaktiviteter (så länge de inte involverar gratis sushi) och stängt både ögon och öron för rop och böner om delaktighet. fan vad jag suger. men det får mig att känna mig trängd. hela familjegrejen alltså. är inte ett big fan av family values och sånt, det gör mig oftast bara arg och rätt elak.

har apropå nada prodat lite på en låt till musikprodshowen idag, it's going awsome. ibland är jag awsome. nä men. ibland blir det fint när jag suttit i studion. typ idag. det blev fint, lite ambient bells och konstig bas och såklart seashore reverb. mi beloved seashore.
ska försöka smyga så osedd som möjligt ner till le kitchen och snatta till mig god delikatessyoughurt och sen röka en cigg. hade lyckats somna så fint, så ringer bajsmannen wille och väcker mig och får mig att attackskratta, så nu är jag piiiiiiiiiiiiiigg as a motherfucker.
HAR LUKTAT SOM EN SON OF A BITCH I TVÅ DAGAR NU! alltså en människa. som jag inte vill lukta som. inte äckligt eller så. bara jobbigt. eh. smelly nostalgia! eh. behöver någon att prata med, fan vad jag saknar när man alltid hade någon/några roliga persons hemma att kökröka (och kökkröka) med eller whöttevah spela tvspel med. även fast jag inte spelar tvspel öh. men jaja. im zorry men me don't feel zo väry comfie in dis haus.


cool with crystal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0