en lögn för dig

joråsatteeeh... skulle ju åkt hem igår, eller jo det gjorde jag ju. men kom på att detta håller ju inte. så jag åkte och kollade på allvaret istället, de spelade på gatan utanför östgöta källare. så himla fint, min fina vän alva har världens bästa röst. sedan blev det skinnis med massor av frysenfolk, lite mysipysi sådär. fick cömpäni av nellsi och zarsi när alla drog, alltid lika fint att hänga merom! sedan blev det lite närhet i midsommarkransen, gosigt. åh alltså min fina vecka! fin och knäpp, jag har inte varit mig själv, på gott och ont. vet inte om jag försatt mig i en situation där jag egentligen trivs, men det jag orkar göra minst av allt just nu är att tänka efter. jag flyter bara med för en gångs skull, överanalyserar inte. är det detta som brukar kallas att följa sitt hjärta? ne. men ändå. det känns fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0