att planera sin vardag

jag spyr mentala kaskadspyor på mänsklighetens resonemang, parallellt med mitt sökande efter livsstruktur. arbetsförmedlingen ska jag försöka ta mig an idag, samt inhandla hårfärg i antingen lila eller turkos. det är nog med meningsfulla handlingar för att fylla min dag, mentalt i alla fall. sen kommer jag ändå bli uttråkad när jag märker att planen är slut, men känna hur insekter kryper inunder huden på mig om jag försöker ta mig an någonting nytt. hämta saker från jobbet imorgon+eventuellt barnmorska för att ta blodtryck och skriva ut nya p-piller. de två uppgifterna sagda i samma mening låter dock som någonting mitt crépepapperstunna nervsystem kan komma att reagera på, men det går alltid att hoppas på det bästa. jag vet att jag är en stark individ som vet bättre än att få panik, jag vet det. jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0