antagligen gör alla större nytta while doing the dishes än någon annan gång

"Att man antagligen fyller en annan funktion än den man tror att man är ämnad för. I mitt fall: jag trodde att jag var ämnad för att leva, men så var inte fallet, så då får man finna sig i sitt purpose."

"Jag förstår det. Och det är fint. Antar att jag bara fastnar ibland. Vissa saker får bara jag eller få andra veta, idag var det bara jag och gräsmattan, imorgon kanske du och jag, det vet man inte."

hade en otroligt bra kväll igår: först öl på äckliga hellströms, sedan massa vin på sommar. anton kristiansson var fett fin, jag var fett full och ramlade över en monitor, stal hans sjal och achieve:ade en gratis skiva in due to asslicking. fyllekäkade lite, hem till douglas, kände där att jag 1. var odrägligt full och inte riktigt passande 2. inte klar med kvällen. äventyret fortsatte på min cykel, mer fyllekäk, men där tog det stopp. jag kom att tänka på allt som är svart, igen. mina rediga fyllor avslutas så, verkar det som. gråta i bågen med röda luckies och en knarrande cykel som enda sällskap är inte friskt. det är tur att det finns en männskovalp som har feta omhändertagande instinkter, och utan min begäran kommer lunkandes och sätter sig bredvid och låter mig bara vara ledsen. jag är verkligen det. så fruktansvärt, innerligt jävla ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0