pew pew

det har varit nyår och allt, det blev inte riktigt som jag tänkt mig. trodde jag skulle få svar på lite frågor, eller ja få misstankar bekräftade men blev som vanligt bara mer förvirrad. vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt stackars lilla hjärta. fortsätta anstränga sig för att inte känna någonting, eller lossa på knutarna.. UUHH jobbiga tanke men någon gång ska det ju tas tag i!
STRESS märkte precis att jag inte har min kristall runt halsen, får alltid grov stress när den inte är där, sjukt hur man reagera på små stenar.. ajaaaa, nu ska jag nörda i en dokumentär om ockulta konspirationsteorier och illuminati, älskar mysterier! nördinördinördi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0