och morgonen är så jävla vacker, men den är ingenting mot dig

firade dea och mig själv igår, först på fridhems, fan vad fint det var. fick gratis födelsedagsdrink och allt! sen drog vi till el amir fulla och glada, småflörtade lite sådär över lokalen, drog på efterfest på östermalm som var så sinnessjukt jävla random. avslutade kvällen/påbörjade morgonen runt halv 8 på donken slussen med emma, frukost. sen hem. har ätit mig sjukligt mätt på sushibuffé, godaste sushin jag ätit, och fruktsallad nu hemma.
insåg så mycket igår, och idag, och SOM JÄVLA VANLIGT är jag ändå tommare än vanligt, tänker fel saker och vet varken hit eller dit. men. får väl inse att jag inte är så jävla bright alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0