me zo bored.

min bästa vän är lite borta med vinden, men sånt ordnar sig

när jag borstar tänderna
brukar jag springa omkring i huset asstressad, simultankapacitet heypårey

 

när jag lagar mat blir det jävligt gott. och ofta bulgur.  

jag är (lite) rädd för för min egen paradoxalitet, och min egen förmåga att förstöra för mig själv.

 

den värsta känslan är otillräcklighet

 

den bästa känslan är när man känner sig tillräcklig och viktig för personer i sin omgivning.

 

jag är bäst på att överanalysera mig själv, att lyssna.  

jag är sämst på att hålla tillbaka mina känslor

jag lyssnar på bon iver väldigt mycket för tillfället, men också en låt som jag skrivit musik till med en text som berör mig ända in i skelettet. 

jag pratar mycket! ofta om helt onödiga saker vid tillfällen då tystnad skulle passat bättre. 

jag tycker om
att myshångla, titta på stjärnor och månen (yes nerdy but true), läsa om konspirationsteorier, sitta i studion hela dagen, göra framsteg (öh)  

kärlek är en knepig sak som jag helst inte beblandar mig med, iaf inte monogamiska relationer. men kärlek får man från många håll och jag uppskattar den kärlek världen ger mig enormt.

 

i somras var jag snygg! brun, långt hår, yummie på mig. i somras var jag gladare också, log mer och sådär.  

sist jag grät var typ i tisdags. 

när jag vill tänka gör jag det. jag tänker hela tiden, och sitter ofta mitt i ett ytligt samtal eller i klassrummet och tänker på det som för tillfället skakar om mig på diverse sätt.

 

när jag bakar blir det asgooooott! är skitsugen på att baka bullar. 

just nu tänker jag på orsaker till ångest.

idag har jag precis vaknat

ikväll ska jag plugga och kanske baka? 

imorgon kommer jag att försöka mitt bästa för att komma upp till skolan och gå igenom dagen med ett leende klistrat i fejjan. 

min mobiltelefon är
nästan urladdad just nu, och en aning skev också då jag tappade den i golvet X antal gånger i torsdags (jävla öl).

när jag vaknar på morgonen pågår det en inre strid i mig, gå upp, inte gå upp, sova lite till, hinna äta frukost, blablabla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0