2011

Fem händelser som varit bra det här året?
1. första sushimunchningen med wille på rice.
2. London med emma. jag hade peruk och ramlade ner i resväskan och en kväll höll vi på att glömma bort att gå ut eftersom allting var så bra i sängen med billigt rose och bacardivodka.
3. Prodshowen. mycket skulle aldrig ha hänt om den inte hänt.
4. Kvällen då jag fick vara nära Douglas för första gången på riktigt, efter att ha hållit handen under krogbord i en vecka. Gången då han sa att han älskar mig för första gången. Igårkväll. och alla andra sekunder med honom.
5. Förra helgen. Fick vara en bästis igen och peta på ett barn som kommer betyda mycket.

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. min beztiz flyttade ner till ronneby. det var inte roligt.
2. den gången då jag insåg på riktigt att saker aldrig blir som förr.
3. senaste psykologbesöket.
4. maktlösheten i en viss situation, där jag fick alla misstankar berättigade.
5. jag räcker inte till.

Vad har du lärt dig i år?
rostiga saker är oftast inte värda att hålla fast vid.
du behöver inte ha bråttom.
du är fucking värd det.
jag har förändrats, liksom min omgivning och människorna i den.
jag kan.


Blev året som du har tänkt dig?
inte alls. bättre rent teoretiskt men har mått hemskt dåligt.

Vilka kläder har du använt mest?
svart linne, strumpbyxor och svart kjol. typ det enda.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
the glitch mob, jonsi, björk, the knife, saycet

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
how i met your mother, big bang theory, misfits, vampire diaries, true blood, being human, fringe, bones. serier alltså. knarkare ah jag vet tack så mycket. filmer? mycket animerat, dålig skräck, några fina också. t.ex. wristcutters.

Vilka människor har du hängt mest med år?
periodare har jag varit i år. wille, zara&nelly, emma, ett tag med amanda och alva, dea och sara, jennifer, douglas, lanpojkarna.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
wille, zara, nelly, douglas (för kan inte påstå att vi kände varandra ordentligt innan). och en bunt lanpojkar- och flickor.

Vad är det vackraste du fått i år?
en sak som inte är materiell. men annars ett halssmycke med en berlock.

Vad är det bästa du har läst?
har inte läst så fruktansvärt mycket.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tog studenten, blev TRUUULY in love. annars har nog det mesta hänt förut på ett eller annat sätt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja! <3

Vad var din största framgång 2011?
att våga släppa mig själv, öppna mig själv för någon annan, låta bli att klamra mig fast så förbaskat vid någon inbillad kant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bästa köpet?
två stickade tröjor, två paljettröjor, fornos pizza, douglas julklapp, en second hand-kappa.

Vad spenderade du mest pengar på?
troligtvis cigaretter och mat.

Vad önskar du att du gjort mer?
varit ärlig

Favoritvideo i år?
dunno bro

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var på lägenhetsvisning. natten innan bestod av en hel del öl på fridhems och el amir och någon form av skev efterfest på östermalm..

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
svart, sunkig, trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0