ett förvirrat försök till organisation av de där spretiga trådarna som ryms här inne

idag har jag:
inte gått på mötet om a-kassa på arbetsförmedlingen.
läst en otroligt ointressant bok.
gjort ett ärende som garanterar mig en plats i ett nopprigt salongssäte framför stadsteaterns djungelboken.
insett att det inte är någon idé att sjunga när man är hiskeligt förkyld.
bokat om min appointment hos enskede/årsta/vantÖÖÖÖrs psyk för att min to be brain shrinkler (shrinkER? eller bara shrink? engelska språket, ack och ve) är tankspridd.
samtalat med macotekets support ang. min dator som de har i sitt förvar. föga litar jag på dem, men tydligen ska den snart vara klar.

och klockan är bara 15.27!!!! jösses amalia.
saken är ju den att jag varit pojkvänslös i knappt 24 ynka timmar, jag har blivit en fjant helt enkelt för jag vill mysa och hålla handen. jag tycker inte ens OM sånt. where is my maaaaajnd? it's friggin' in löv, i would say. det skulle nog mildras en smula om det fanns en enda männska i denna värld som ville flippa pannkakor eller gå på loppmarknadsäventyr, men idag verkar det vara väldigt fattigt om sådana vagabonder. här sitter jag och borde egentligen städa, göra fint, och så. meh. jag vill ju kedjeröka dricka te prata om människors skeva tendenser reda ut mina huvudpuzzles eller bah rycka gräs från marken med coola kids! äsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0