det blev ingen bio och människor har ingen tid

SENASTE:
Dryck: mjölk
Telefonsamtalet: pappa
SMS: douglas
Sång du lyssnade på: den vita döden-protestera
Gången du grät: eh typ. nu

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: näh

Har någon varit otrogen mot dig: såvitt jag vet: nej
Varit kär: ja
Förlorat någon speciell person: all the tajm
Varit deprimerad: jåmenvisst

Varit så trött att du somnat sittandes: yämän

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Svart
Färg 2: lila
Färg 3: turkos

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja!
Fått ditt hjärta krossat: ja. inte tvåsamhetsmässigt dock
Skrattat så att du har börjat gråta: jaaa
Träffat någon som förändrat ditt liv: jag tror det.
Insett vilka som är dina äkta vänner: nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja. det gör ont.
Kysst en kompis av samma kön: ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: äh i dunno
Hur många barn vill du ha: inga, men in case jag blir gammal och känner ett urging need att sprida mitt dna så max 2.
Har du några husdjur: huuuund, bennyboo.
Vill du ändra ditt namn: äh duvet. är ganska van vid mitt.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: min 19onde firade jag dagen innan tror jag. krogen och efterfest på östermalm, lol.
Vilken tid vaknade du idag: halv 12 typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: tittade på film eller låg, kommer inte ihåg.
Någonting som du längtar till: jul. då ska jag åka bort.
Senaste gången du träffade din pappa: igår.. förrgår.. ah förrgår.
En sak du skulle vilja ändra på: mig
Vad lyssnar du på just nu: protestera
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaa
Vad gör dig irriterad just nu: att jag är skev

OM DIG:
Vad är ditt namn: amanda
Singel/upptagen: upptagen fuck yeah
Stjärntecken: stenbock
Kille eller tjej: gööööörligörl
Grundskola: färentuna/uppgård REPRESENT eller inte
Hårfärg: eh. blond/ljuslila/wä
Ögonfärg: blågrå
Längd: 1.75

Vad gillar du gällande dig själv: jag är vettig.
Piercings: töjnings, septum och earl.
Tatueringar: två. uggla och skev diamant.
Höger eller vänster: vänster

DIN FÖRSTA:
Operation: aldrig
Piercing: öronen
Tatuering: uggla.
Bästa vän: frida
Sporten du spelade: fotboll
Husdjur: hamster
Vaccination du minns: var runt 6 år och fick en spruta på skinkan.
Alkohol du drack: tror det var nån lolsprit typ baileys.

JUST NU:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: ingenting.
Är du på väg att: göra ett val.
Lyssnar du på: protestera
Väntar du på: att komma underfund med en sak

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: tror inte det
Vill du gifta dig: nej

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? (eller samma kön!!!!!!!!!!!!!!!!!! genusmedvetenhet and respect for difföränt sexualitiiiiiez hallööörr?)
Läppar eller ögon: eh ah. ögon är fina men inte så praktiska att pussa på.
Kramar eller pussar: kombineeeeiiisjöön.
Kortare eller längre: spelar inte så mycket roll, men jag tycker om att känna mig ingosad så gärna längre
Romantisk eller spontan: en kombineeeeisjön på den också va'
Snygg mage eller snygga armar: fuck do i care

Tatueringar eller piercingar: båda
Känslig eller inte: känslig är väl fint. pallante med machoppl
Ragg eller förhållande: alltså. ragg egentligen. men så bah var förhållande tydligen fett fint så jag säger det nu.
Bråkstake eller tveksam: palla va bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: men ja
Tappat glasögon eller linser: ne solglajjer bara
Haft sex på första dejten: ja. eller vah dejt lol?! dejtar inte
Krossat någons hjärta: jag vet inte riktigt. kanske. det har gjort väldigt ont att eventuellt ha gjort det, iaf.
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): mjeeh nej

TROR DU PÅ:
Dig själv: nej, inte speciellt. däremot är jag väldigt vettig och tvingas därför ibland att tro på mig själv. låter skevt men ja.
Mirakel: nej
Kärlek vid första ögonkastet: nej
Himlen: ja den finns ju onekligen där uppe. inte som någon form at religiös utopi, men en himmel över oss har vi ju.
Tomten: pff
Att kyssas på första dejten: allt detta dejtande. JA det är klart.
Änglar: nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: nej, det skulle jag inte påstå
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: vet faktiskt inte
Vad kan du verkligen inte leva utan: vet inte.
Vad vet inte så många om dig: många vet väldigt lite om mig, trivs nog så. men, jag tycker det är roligt att lyssna på schlager i vissa situationer, eller typ "ROCKKLASSIKER" som kiss och liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0