keff.

alltså fan vilken bitterfittjävel jag var när jag kom hem igår då. eller ah imorse. det var ju jättefint på skivan! alla människor gjorde det så himla himla bra. det var bara mot slutet jag mådde piss av någon anledning, och då sög det. fan vad det sög. orka gå in i super teen angst mode på sin egen studentskiva.. suck. nu ska jag, trots fucking huvudvärk, åka till grundbulten och se systemskifte mfl spela. har ju inte träffat wilke sen punkkarnevalen, kommer bli fint att se honom igen! jag har massa pengar nomnomnomnom.


härlig bild från igååår på mig och jeeeenkan. som tatuerade mig också! haha, kul att man ser att någon pekar på oss längst ner i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0