in vain

hade en himla fin kväll igår, dock not so much på själva skivan. jag fick inte ens komma in först, trots att jag går i klassen, jävla tur att jag inte lyckats sälja alla mina biljettjävlar och hade one to spare, annars hade jag inte fått gå på skiten. det fanns inget bra dansgolv så alla dansade i varandras rövar no elbow room liksom, sjukt dålig musik, nej du allt bara sög allmänt. jag blev asfull. vinglade tillslut hem, kände att det faktiskt blev nog. somnade på burren, vaknade i backlura, busschauffören var en vänlig själ och skjutsade mig till vällingby. där satte jag mig och grät. hahahah. forever alone. mamma kom och hämtade mig. fint. tatuerat mig har jag gjort också! och haft det görmysigt i bandhagen, nostalgitripp som fan. men!


såhär såg jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0