eh



haha. idag skrev jag en rapvers på bussen. kul va. och nu luktar jag sådär igen, som en person jag helst undviker att lukta som. irripirri såattsägaa!
det har varit en sån himla konstig dag. fram till ca 14.00 var jag, no joking here, så nära ett psykiskt sammanbrott man kan bli. jag kallsvettades, skakade, och mådde allmänt piss. illamåendet gjorde att jag nästan var tvungen att spy under den jäkla sjumilafärden till arbetsintervjun (det kändes jävligt långt då.). under 45 minuter hann jag tänka omkull allt, alllt, alllllllt. fast egentligen mest samma sak. men ändå. forever aloooöööööwne. arbetsintervjun gick fett bra, hoppas på det bästa nu för lönen var fet. fett. såg grovt liggmaterial på bussen, och insåg då hur jävla sexuellt understimulerad jag är atm, men men! om man lider av det kassa självförtroende i kombination med grova prestationsångest lilla bettan råkar göra ter sig det primitivaste bootycallet som ett eget litet mount everest.
sedan blev det fikeeeisjön med en fin vän inkl underbart iste, blåbärspaj och deeptalk. det var fint, han är fin, allt kändes lite finare helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0