Dark and difficult times lie ahead. Soon we must all face the choice between what is right and what is easy.

.. antingen satsar man allt, eller bryter helt.



det finns inga gråskalor, bara svart eller vitt. trots detta är jag hopplöst askfärgad under ögonen och ända in i bröstet. den värsta av alla sprickor






är paradoxaliteten som besitter mig likt en demon utan planer på att ge efter för de upprepade exorcistiska ritualer jag utsätter den för.

.. att tänka två steg framåt skrämmer mig, men jag dödar för att slippa fastna i detta. viljan, obestämdheten, skörheten, styrkan. de bor alla i mig, sörplar vätska ur min ven som om det rann champange


i ådrorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0