"behöver en brud som är precis som jag: ett lösaktigt svin med risig moral"

det känns som att allting ändå klarnar en aning. jag har faktiskt inte SÅ mycket kvar i eskuul. arbetsplatskartläggning+rapport, essä om kärlek (yikes..), uppsats om min drömskola, projektarbetet (nästan klar med rapporten! tjoho).. jag tror att det är de skriftliga jag har kvar att lämna in.  mitt största bekymmer är hur jag ska lyckas lära mig final cut samt klippa ihop en najs video+mixa klart låtjäveln och sedan kablam få en najs musikvideo, när jag för tillfället kan.. noll. och detta ska alltså vara inne innan onsdagen efter påsklovet. eh. kul liv.
åh juste. ska ju göra en parafrasjävel också. eh. vill sjunka ner genom jorden (alternativt in i ett par mysiga pair of arms som håller lagom hårt) och bara slippa det här (alternativt hitta någonting som får all skit att verka uthärdlig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0