alphabetic order

A is for age: 19

B is for booze of choice: öl.

C is for career: förhoppningsvis musikrelaterat

D is for your dad's name: fredrik

E is for essential items to bring to a party: aeeelkuhuuul, cigaretter och ett GLATT HUMÖÖR (det sistnämnda är jag ganska kass på)

F is for favourite song at the moment: typ alla på anton kristianssons debutplatta. vi förtjänar att bli lyckliga-anton kristiansson, allt som jag faller-anton kristiansson, atomvinter-anton kristiansson

G is for favourite game: LIVET! eh. ölspelet

H is for home town: stockholm

I is for instruments you play: gitarr, synth (för nä spelar verkligen inte piano...)

J is for jam or jelly you like: jordgubb, björnbär

K is for kids: ne du, det blir nog inte av

L is for living arrangements: rött hus med vita knutar på landet med min familia. snart slipper jag skitn

M is for mother's name: ann

N is for name of your fav city: stockholm, london

O is for overnight hospital stays: ingen. ja utom när jag var en new born bebi då.

P is for phobias: öhm.. snarare situationer än subjekt. men typ. delar av mig?

Q is for quotes you like: "jag har trott att jag var alldeles för trasig och fördärvad för att räddas, men vågar du så får du varje skärva av mitt hjärta" kommer bara på anton kristiansson just nu, knarkar skivan

R is for what you love to read: självupplevda berättelser, verklighetsflykter (om magi och liknande, skönt att drömma sig bort liksom), saker som mina vänner skrivit.

S is for sartorial style: weeehh... bekväma saker som är snygga. eller? orkar inte riktigt bry mig längre.

T is for time you wake up: veckodagar runt 7 eller tidigare, helger är olika. jag har en tendens att vakna tidigt när jag har tid att sova ut.

U is for underwear: vita panties

V is for vegetables you love: kronärtskocka, röd och gul paprika, gurka, avokado (det kanske är en frukt? dunno)

W is for weekend plans: stanna hemma.

X is for x-rays you've had: för handleden, och senast var knät i slutet av sommaren.

Y is for yummy food you make: lasagne, crepes, canelloni, vegetariska kroppkakor, svamprätter

Z is for zodiac sign: stenbock. någon muppig amerikan påstod ju iofs för någon månad sen att datumen för stjärntecknena (?) egentligen var annorlunda, vilket isf gör mig till skytt.

Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: lol

Ä är för älsklings trend (Fav trend): all 90talsromantik som verkar pågå atm, buffalo shoes and so on. det äger.

Ö är för en önskan just nu (Wish right now): lite stabilitet och ett slut på mitt ständiga självförvållade mindraping,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0