ahmäh

förstår inte vad som är felet med mig. jag har så mycket. dels mycket att göra, visst, men också mycket att glädjas åt. jag har fan mvg i majoriteten av alla ämnen jag läst på gymnasiet. den du. jag kan hinna ikapp med allt jag ligger efter i på en sekund, om jag bara tog mig tid. läste i en blogg häromdan att kreativiteten som besitter en människa oftast inte bara visar sig i form utav ascoola handlingar, utan spär på prestationsångest, avund, handlingsförlamning.. stämmar så himla fint in på mig. i de perioderna där jag känner trycket i hela kroppen, jag vill skapa, någonting måste ut, slutar det oftast med att jag sitter ensam på golvet eller nere vid bryggan och bara stirrar. undrar. ställer frågor. grubblar. tänker så hårt att hjärnan tillslut tycks mosig, fransig, blek. de senaste två dagarna har jag lyckats ersätta stirrandet med någonting annat: fringe. har snart glott mig igenom en hel säsong, 23 avsnitt á 45 min. bra jobbat. har åtminstone lyckats få in filmjäveln på datorn nu, och grovt sållat ut det jag vill ha med och inte. imorgon blir jag tvungen att åka till studion och arra, mixa och mastra låten till videon, så att jag kan färdigställa allt i helgen. mongobajs jag vill bara hänga med fina peeps i solen med öl och jordgubbz men det blir ju inte av. istället blir det handlingsförlamning under täcket i ett rum som skiftar mellan tre personers och två tidsperioder i mitt livs dofter. skevt? ah ganska. nu måste någonting ut iallafall. måste skriva färdigt en låt tills på lördag, då spelar jag på hängmattan. eeeeh kommer gå bra! eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0