uppstyrning

jag är pank. den här månaden har varit ett helvete, gjorde av med allt första veckan och sedan dess: no tengo dinero. jag måste ordna upp mitt liv, har redan städat rummet satt upp foton möblerat om och fyllt i kalendern. nu har jag också gjort en budget. om jag har tur betalar mamma jackan (som hon sagt) men om jag räknar med att betala den själv så har jag by the end of the day nästan 400 kr över (vilket kan behövas för att köpa julklappar, kom i skrivande stund på att jamen hoppsan det är ju jul också). det som jag lär behöva kämpa mest med är att hålla mig till ett paket i veckan.. men jag har inte känt mig jätteröksugen dom senaste dagarna så vi får väl hoppas att det är en trend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0