allt kommer att sluta dåligt hur hårt vi än blundar, hur högt vi än sjunger

önskar mig ingenting i julklapp, bara sanningar och värme. i väntan på dessa två leker jag verklighet med mig själv och resten av realiteten jag befinner mig i. låtsas bli glad när jag ser dig, låtsas bli ledsen när du går. låtsas inte beröras av ert jävla sätt, låtsas att vi är bästa vänner. låtsas att jag åtminstone är vacker på insidan (som att det skulle gjort det bekvämare), låtsas att jag inte förstår inte bryr mig inte vet. vad som kommer hända. låtsas att vi är okej, vi gör ju som alla andra. låtsas att vi beter oss på grund av friheten, våra ohämmade sinnen, våra kreativa själar. när vi i själva verket vittrar sönder, krackelerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0