vart bär det av ikväll?

jag är så jävla trött på skolan just nu, har stört mycket att ta igen och det är 3 skolveckor kvar innan sommarlovet. SKITLIV. jag vill ju ba dricka bärs! nationellt prov var det iaf idag, engelska reading och listening. det gick skitdåligt. även fast jag faktiskt är grym på engelska så gick de käpprätt åt helvete. uuhh. så jag blev less och drog hem runt halv 2. nu sitter jag och undrar vart jag ska dricka mina bärs ikväll! vi hade ju tänkt sitta i nån park, rålis eller tanto tex, men såklart är det kallt som fan! å deas kisse mår inge bra så vi kan inte va hos henne. VART är festen är frågan. eller jag skiter i festen, så länge jag får bli varm och glad under någon form av tak.
såhär ser jag förresten ut när jag täcker för min sidecut, ser bra ut framifrån men från sidan ser det förjeeevligt ut. plus att det alltid blåser utanför frysen av någon anledning så det skulle ju bli lite dålig stämning om jag sitter ute på en cigg, spanar in punki och WOOHOO så flyger håret haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0