Solväggen och porriga punkare

idag har varit en underbar supermysig gosiggo dag. trots mina noll sekunders sömn inatt så tog jag mig till skolan, åkte samtidigt som aliz som hade yoga kl 7.15, eftersom jag ändå var vaken kunde jag lika gärna hänga på. så jag kom till skolan vid 7, chillade runt, tappade bort mitt busskort, hittade det igen, gick på engelskalektionen och lånade en ny engelskabok som handlar om en snubbe som gör roadtrip typ på 50talet med sin polare, och på baksidan av boken står det att deras resa kantas av droger sex och jazz. verkar mysigt tycker jag. jag och dea drog och köpte kaffe samt kääääkade! mums. eller ja det var verkligen inte så gott men det var soppa=mjukt bröd=himmelriket på jorden och djungelkaos runt brödbordet. resten av lunchen bestod av att sitta vid solväggen (denna underbara solvägg) och titta sig omkring på fina människor. har känt mig mysig hela dan och blivit glad av punkis nitjacka och robbas (rumpans) fluffiga hårsvall, blåa hår och gula converse. jävligt värd lunchrast med andra ord, jag blir tokbrun av att sitta ute så mycket i solen också även fast jag först blir rosaröd öh. tycker om alla så himla mycket just nu vill bara gosa med varenda en!
typ såhär sitter vi och chillerillar vareviga dag fast aaaah vi ser ju inte ut så. men punkare är otroligt gulliga små varelser som jag gärna vilar ögonen på. tantvarning nuva men ok jag är tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0