och jag som aldrig mer skulle åka pendeltåg

igår blev jag riktigt ordentligt jävla full, ordentligt jävla härligt var det. jag och dea började knäcka en bärs i tanto med filtar och chips (fan dea att du drog med chipspåsen från amanda!!!) och beskådade (glodde) på gulliga punkare som jagade varandra med plankor. när ölen börjat värma drog vi till amanda och drack mer bärs, dansade, gjorde yoga, snackade p&lminnen med awsome lollo, ja allt var väldigt gött. sen gjorde jag ett STORT misstag: åååååkte pendeltåg! jag och aliz har sagt att vi aldrig ska åka pendeltåg för det går alltid åt helvete! (sist åkte vi från huddinge å vakna upp i märsta när vi skulle gått av i tc, sista tåget hade gått osv skitliv helt enkelt)
vi drog i vilket fall till tumba, amanda kände nån som hade nån fest, man fick ta nån buss från tumba till nåt coolt place, en liten lokalfest vare. vi hann komma in i lokalen, käka nåra chips innan vi blev utkastade. varför? för att det var 2 dudes med!!! vi var 5 dudettes men ne två snubbar till funkade tydligen inte. gaH!!! självklart gick bussen precis när vi kom ut från lokalen och den åkte förbi oss, självklart går nästa buss typ vid 5 (klockan va kanske 2-halv 3) så vi lessnar. fick ta en buss åt fel håll och byta till en sergels torgs buss där vi festade vidare å lekte å levde loppan. en snubbe var jävligt störig , rökte inne på bussen osv, så jag peppade amanda till att slänga ett vinglas på honom. bad mistake, nästan lika bad mistake som att åka pendeltåg till tumba. han fuckade ur totalt, började skrika  hora, heila, å vi alla kaxade som fan, tillslut kommer vi till gullmars går av men självklart ramlar amanda och slår i huvet! jävla skit alltså haha.
men det var iaf en asskön kväll fast jag ska veeeerkligen undvika pendeltåg i framtiden haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0