livet leker med oss, och jag kan inte annat än njuta

är tokbakis, vaknade för tidigt för mitt eget bästa imorse. drack massa massa bärs igår, drog runt i stockholm med underbara människor i natten. dea var min vapendragare i princip hela kvällen, vi hade planerat en gråtsuparkväll för att det finns så många dickheads som bara inte fattar vad som är bäst för dem men istället blev det en kväll med massa skratt bärs å donkenmat. uuuunderbart.
de senaste veckorna har varit så jävla vackra på många sätt, även fast de på vissa plan varit sorgliga och kaotiska. men de fina stunderna har vägt upp för skiten. 
det känns som att allt jag upplever har varit planerat en längre tid, och jag hoppas att det finns en plan, att allt som händer kommer medföra någonting vackert. det oroar mej ibland att det kanske inte kommer göra det, men oftast så väljer jag att glömma, ta en cigg och tänka på hur förjävla najs livet är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0