gratisöl och dovas

känns som att alla har varit bittra på varandra idag haha, speciellt jag på david i slutet av dagen eftersom han tog alla pantburkar som fanns i lärarrummet som jag och aliz brukar ta och panta å köpa mat för i kollektivet, med det gick över.
efter skolan drog jag till stan en stund och sen till asbilliga asskabbiga asvärda nivå, drack bärs för 25 kr med cim linda och kattis. efter att sara joinat oss på en öl drog vi sen till topshop för att gå på nåt häftigt event och möta upp kim och filippa, eller aaahh gratis öl och 20% rabatt på fula kläder. jag fick dock bara en gratis öl för dom tog slut. så vi avslutade på dova med prat och mer öl. sjukligt jävla värd torsdag som avslutades med pommes och bea samt ett sms som jag var för fyllenojig för att skicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0