folköl och solsken är mitt plåster

idag var ännu en av dom där dagarna, dom där fina dagarna. åkte till vitabergsparken igen och hade väskan fullpackad med filtar, folköl och långa LM. hängde med mina fina vänner å nåra assköna asdräggiga punkare, det är så livet ska va. efter ett tag tog både folkölen och ciggen slut, men jag misströstade icke! för vädret va fanimej underbart och sällskapet också. runt 23 drog jag och dea hem, då hade det sköna sällskapet hunnit bytas ut mot massa indie randoms och en snubbe med sjukt pipig röst. han lät som en liten flicka och försökte ragga på både dea och mej, styr röstterapi grabben sen så kanske du lyckas. när jag kom hem till rågsved helt ensam verkade vår 2:a oerhört stor och tom, det är sånt som får mej att släppa fram den där jävla ångesten som annars döljer sig jävligt bra bakom solsken och bärs, men natten skulle ha blivit så mycket bättre med någon som kunde hångla och hålla om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0