"hemma"

har haft ett jättemysigt lov. helena har hållt mej sällskap i råggan från måndag tills igår.
i onsdags var vi på bio med dea, olivia å david och såg världspremiären av Alice i Underlandet i 3D! och fyfaaaaan vad bra den var!! hahaha den skabbiga kaninen var så jävla rolig (å rätt lik sara celaya) och drake/fågel/ödlan Jabbawalky (lr hur det stavas) borde döpas om. hahaha. efter bion rullade vi vidare till skärholmen för att utnyttja helenas ålder, och med vin i väskan åkte vi sen till rågsved och drack vin och myste. i torsdags åkte jag hem och sov en natt, men blev så jävla ledsen för nu har jag officiellt inget rum längre. linnea har flyttat in i mitt rum. och jag hatar både henne och mina föräldrar för det. på fredan tog jag bussen till stan och styrde stegen mot kungsholmen. först film, godis, middag och efterrätt hemma hos olivia (som jag inte varit hemma hos på evigheter!! skitmysigt) och sen hem till dea som hade lite småparty. det var mysigt som alltid när man hänger me mysigt folk å har vin i systemet.
nu är jag "hemma" på ekerö igen. träffade cim för första gången på toklänge igår! självklart somnade jag i hennes säng framför tvn. det är liksom så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0