tillbakablick

ska berätta lite om torsdagen. jag var hemma från skolan, och mot kvällen rullade david hem till mej med X antal alkoläsk, typ en av varje sort haha. så vi började föra lite "smått", sen vidare till nivå för å "föra" lite mer men det blev bara 1.5 öl innan david skrek: amanda nu ska vi ta taxi till chaplins!!!! ok fine, det är du som bjuder ikväll grabben, sa jag då. så vi satte oss i en taxi till chaplins å började shottandet. ett jävla shottande den där kvällen asså. vi träffade 2 aaaassköna brudar som var på nivå när vi va där också, så vi bondade me dom som fan. en rågsvedsbo!! jag hoppade typ av glädje. ja, sen vinglade jag till bussen runt 1, sviiiiiinfull!! pratade me helena ett tag, tror jag iaf? haha! väl på bussen slog min fylla till rejält, så ja lutade huvet mot sätet framför å blundande. efter typ 5 minuter sätter det sig nåt äckel bredvid mej som börjar ta på mitt lår!!!! han försökte så komma åt min goodiebag om man säger så. så jag, full som fan, började typ småsparka på hans fötter å bitchslapa bort hans händer från mej för ja pallade veeerkligen inte titta upp eller nåt sånt. så jag viftade lite så ett tag. när jag skulle gå av bussen i rågsved kollade jag upp å såg att de va en kort, ful, småknubbig, skallig jävla svenne som sitter å tar på mej!!!!!!! hur fan.. trodde han att de skulle bli nåt eller?!??!?!???? jävla gubbe!!!! ja så jag försökte gå av bussen så våldsamt som möjligt för att make a statement liksom, men de gick inte så bra, jag vinglade mest och DIREKT när jag gick av bussen spydde jag väärldens spya haha.

en jäääävligt rolig kväll, hann med 7-8 alkoläsk, 1.5 bärs, 15 shottar, kareoke till shaggys "angel" (gick åt helvete, tänk mej försöka fejka nån form av jamaicansk rap liksom), lite dans och en jävla massa skratt! sjukt najs kväll med ett lite sämre avslut men jaja! TACK DAVID FÖR EN SJUKT FIN KVÄLL!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0