O'hoj!

jag vill inte vara sjuuuuk! jag vill ut och hoppa i snön (mm där hörde ni!! så trött är jag på körtelfreakinfeber) och dricka vin och röka på skolgården och göra ingenting i skolan och bli glad för att nina är så trött på våra eftermiddagslektioner att hon släpper oss tidigare. DET vill jag göra, inte ligga i soffan och kolla på jonas brothers för att det är det enda som går så här dags på dan. ÄSCH
Nu ska jag sluta klaga lite. låt oss istället minnas tillbaka på min senaste kontakt med fest och alkohol! förra lördagen var det, känns som en evighet sen. alva hade iaf sjömansfest! det var gryyyymt kul. det var sjukt längesen jag faktiskt dansade och sjöng(skrek) på fest men nu var jag stört taggad, fylld med vin och allt var bara underbart.
innan alla började komma till alva så var vi några stycken som slängde ihop lite tacos kombinerat med lite alkohol. mycket mysigt. kvällen fortsatte med grymt många rökpauser, sprayfärg på vardagsrumsbordet, indiedansande på mina fötter (sofia din djävul!!) och tillslut: ebba grön-inferno med emma. helt awsome!
david och jag, skepp o'hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0