ett konstigt hejdå och en födelsedag

igår var några fina människor här, vi skulle ha lite avskedsmiddag-supa-nånting för sebastian som åker till chile i en månad. en hel jävla månad!!! jag har känt människan i ca 1.5 år nu och umgåtts typ hela tiden sen dess. kommer sakna han grymt mycket. kommer sakna hur han alltid försöker få mej arg genom att picka på mej och reta mej, även fast det brukar drive me nuts om man säger så. jaja. en månad är ju bara en tolftedel av ett år och typ en tusendel av ett liv så det är inte så länge. men om man säger fyra veckor känns det hemskare på nåt sätt.
grannen kom iaf å klagade på att det var för högljutt, så alla drog vidare till dea ist. inte jag, för jag hade ingenting att dricka och ville inte dricka heller och ja, jag har bara haft en konstig känsla på senaste som gjorde att jag inte kände mej riktigt glad och bekväm. i vilket fall så stannade jag kvar ensam hemma, och min baby kom hit och gav mej nattsällskap. mysigt.
idag ska jag äta middag med familjen på hard rock och gå på bio, för min lillasyster fyller 15!! grattis grattis lillhurpan.
kom precis att tänka på nånting dea sa igår.. att det är konstigt hur folk verkligen inte kan vara glada för andras skull nuförtin. fattar inte. och emma sa det klokaste jag nånsin hört typ: vad är det för mening att ha lycka om man inte kan dela den? jag har så kloka vänner. vissa borde kanske ta orden till sig.
när jag orkar ska jag skriva av mej om den smått galna utekvällen med david i torsdags, ojoj säger jag bara..
puss och kram du e så lam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0