andlig?

var i ett buddhistiskt "rum" (överdrivet att kalla det tempel tror jag) med klassen i går (fredag). shit vad mysigt det var, har inte känt mig så trygg och lugn på en plats på väldigt väldigt länge. vi träffade en tibetansk munk också, världens sötaste människa. efter det drog jag och emma till stan och handlade julklappar till andra och oss själva! hon tog mig till Kristallrummet, och jag var helt enkelt tvungen att köpa en bergskristall (pinsamt dålig bild på den, men men..). haha jag och emma håller på att bli klassens spåtanter..
bergskristallen räknas iaf som "stenarnas sten" i ockulta och meditativa sammanhang. den anses ha helande kunskaper, balansera och kanalisera energier. den stöter även bort negativa energier och öppnar upp för ljus och positivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0